18. listopadu 2021
09:00—17:00
Reloaded
Spojka Karlín
Pernerova 697/35, Praha 8

Toto je nový druhý termín konference,
kterou pro velký zájem opakujeme 18. listopadu.

Celodenní konference o datech, webové i ne-webové analytice,
data science a business intelligence v roce 2021.

Letos ve znamení cookie apokalypsy, práce s osobními údaji, respektování soukromí uživatelů. A analytických výzev a příležitostí, které taková doba přináší.

Pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery,
analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty.

Program konference pro vás s pečlivostí analytikům vlastní připravuje Taste.

Program

08:30
— 09:00
Registrace
09:00
— 09:30
Jan Tichý

Keynote: Cookie apokalypsa přichází!

Kombinace nového legislativní rámce a technologických změn na straně prohlížečů mají potenciál způsobit malou revoluci v online marketingu a dalších oblastech. Jak se cookies třetích stran staly ohroženým druhem, co se stane až vyhynou zcela a jak se na tuto dobu připravit už teď?

Jan Tichý

Honza je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti.

09:30
— 10:00
Matěj Novák

Cílení reklamy v post 3rd party cookie světě

Cookies 3. stran jsou dnes mimo jiné pilířem pro cílení reklamy. Jaké možnosti budou mít inzerenti až cookies skončí? Jak se na to připravit? A s tím proč začít hned teď? Na všechny tyto otázky odpoví Matějova shrnující prezentace.

Matěj Novák

Matěj je CEO AdPickeru, ML nástroje pro analýzu uživatelského chování a cílení dodávaného společností DataSentics. V minulosti působil jako ředitel Czech Publisher Exchange a patří k průkopníkům programatické reklamy na českém trhu.

10:00
— 10:30
Pavel Jašek

Konverzní modelování

Digitální marketing přichází o čím dál více dat, ať již kvůli cookies, rozvoji prohlížečů nebo zvyšujícím se požadavkům uživatelů na soukromí. Marketéři potřebují zmírnit dopad těchto změn. Konverzní modelování nabízí akceschopnost dat pro výkonnostní kampaně při udržení ochrany soukromí.

Pavel Jašek

Pavel pracuje jako analytik v české pobočce firmy Google, kde pomáhá velkým českým a slovenským společnostem růst prostřednictvím měření a atribuce.

10:30
— 11:00
Coffee break
11:00
— 11:30
Pavel Bulowski

Customer Data Platforms: Buzzword bingo, nebo trend, který nesmíte minout?

Co jsou Customer Data Platformy? Podíváme se, v čem se liší od CRM nebo DMP a kam patří v marketingově-technologickém stacku. Probereme hlavní způsoby využití, jejich dopad do oblastí programatické reklamy, personalizace nebo emailingu, jejich roli ve světě walled gardens a first party dat.

Pavel Bulowski

Spoluzakladatel česko-singapurského startupu Meiro.io, nativní customer data platformy. Pavel má na starosti produktovou strategii a marketing.

11:30
— 12:00
Lukáš Čech

Cookie lišty: Co vás čeká a nemine

Všichni už víme, že bude potřeba nakládání s cookies upravit. Málokdo ale ještě tuší, jak to udělat správně. Nastíním několik variant řešení - od těch nejjednodušších až po taková, která mají ambici vyřešit víc než několik nových paragrafů. Možná budete překvapení, kolik uskalí skýtá jedna lišta a několik zaškrtávacích políček.

Lukáš Čech

Jako Digital Analytics konzultant ve skupině Etnetera Group se věnuje implementaci pokročilých nástrojů a využití dat ke zlepšování digitálního marketingu.

12:00
— 12:30
Antonín Kučera

Optimalizace cookie lišty: Možný vliv na datovou kvalitu

Podíváme se na reálné dopady z praxe. Jak cookie lišta v režimu opt-in ovlivnila naše data. Co hraje důležitou roli při sběru souhlasu, jak jedna malá změna zvýšila míru souhlasu v řádu desítek procent nebo kudy povede naše další cesta ke kvalitnějším datům. Těšit se můžete i na brazilské LGDP.

Antonín Kučera

Tonda je původem webový analytik, dnes vede BI oddělení v Livesportu. Zajímá se o datovou kvalitu a zodpovídá za šíření datové kultury napříč firmou.

12:30
— 13:30
Oběd
13:30
— 14:00
Petra Dolejšová

Legislativní rámec cookie apokalypsy

Řada změn v práci s daty a osobními údaji vychází z legislativních změn. GDPR, ePrivacy, CCPA, Zákon o elektronických komunikacích… Co konkrétně řeší který zákon či nařízení? Co už platí, co platit začne a o čem se teprve diskutuje? Jak se v tom celém vyznat a na co se připravit?

Petra Dolejšová

Petra je advokátka na volné noze, její parketou je online svět a marketing. Své know-how s chutí předává na školeních a přednáškách způsobem, který si budete dlouho pamatovat.

14:00
— 14:30
Jan Tichý

Server-side měření a Facebook Conversions API

Pokud jste o Facebook Conversions API zatím slyšeli jen letmo, možná tušíte, že to je něco, co může citelně zlepšit výkon vašich Facebookových kampaní. Jak to ale celé funguje, o co konkrétně jde, a jak to nastavit ještě před začátkem nákupní sezóny? To se prakticky dozvíte v této přednášce.

Jan Tichý

Honza je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti.

14:30
— 15:00
André Heller

Server-side GTM je skutečně víc než jen buzzword

Server-Side GTM bude v budoucnu standardem, ale už dnes má řadu benefitů a bezpečnější správa cookies zdaleka není největší z nich. Na příkladech z praxe ukážeme, co vlastně SGTM je, v čem se liší od GTM, k čemu ho lze a zatím nelze použít. A to hlavní - kde je jeho místo ve vašem digitálním stacku.

André Heller

Roman a André založili analytickou neagenturu Signals. Působí jako externí datový tým. Měří složité weby, řeší zákeřné problémy a učí nové analytiky. Pokaždé jinak.

15:00
— 15:30
Coffee break
15:30
— 16:00
Miroslav Kolařík

Cookie lišta, co od ní chtít a možnosti její pokročilé funkcionality

Zkušenosti s nasazováním consent management platformy. Na co si dát pozor? Jaká je best-practice? Jak udělat cookie lištu co nejméně otravnou, ale zároveň efektivní? Na jaké oblasti se zaměřit při její optimalizaci? Co dalšího je z hlediska legislativy nutné řešit?

Miroslav Kolařík

Miroslav Kolařík, jako digitální analytik ve společnosti Optimics, byl jedním z hlavních architektů při návrhu consent management řešení u Škoda Auto.

16:00
— 16:30
Ivan Kutil

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o BigQuery (ale báli jste se zeptat)

BigQuery je vlajková služba Google Cloudu pro data-warehouse. Správné pochopení principů vám pomůže zlevnit a zrychlit jeho používání. Změna myšlení vás navede na cestu jestli místo ETL nepoužít ELT, zda normalizovat data či jak znovupoužít připravené datasety v cloudu. Integrovaná podpora GIS či ML modelů vám jen potvrdí, že BigQuery je ideální služba pro váš datový „next big thing“ projekt.

Ivan Kutil

Ivan spoluzaložil firmu AppSatori, která se zaměřuje na Workspace a GCP. Od roku 2013 je zařazen do elitního programu Google Developer Expert.

16:30
— 17:00
Vašek Jelen

Analýza Google Analytics 4 dat v prostředí Google BigQuery

V přicházejícím nejistém světě měření čeká Google Analytics 4 jistá budoucnost. Potenciál GA4 ale plně využijete teprve ve spojení s Google BigQuery. Přednáška bude plná praktických tipů pro práci s GA4 daty v Google BigQuery, které vám ušetří čas při analýze a vizualizaci vašich vlastních datasetů.

Vašek Jelen

Vašek je nezávislý konzultant, věnující se digitální analytice. Pomáhá firmám a mediálním agenturám mít v datech pořádek a umět je naplno využít.

17:00
Konec konference

Místo konání

Spojka Karlín
Pernerova 697/35, Praha 8

Konference se koná ve Spojce Karlín. V samotném srdci pražského Karlína, jen pár metrů od stanice metra a tramvají Křižíkova. Možnost stání automobilů na přilehlých parkovacích zónách nebo v několika placených parkovacích domech v okolí.

Partneři

Konference Restart je akcí, kde se již více než sedm let schází odborníci z oblasti digitálního marketingu, e-commerce a managementu. Patří mezi nejznámější koncepty v daném oboru a hostí řečníky z České republiky i zahraničí. Oslovte v rámci konference přes 300 účastníků přímou prezentací produktů a služeb, nebo se staňte součástí naší online komunikace.

Pro získání veškerých podrobností a nabídky na míru se s námi propojte přes e-mail academy@taste.cz.